به گزارش روابط عمومی دبیرخانه دائمی جشنواره بینالمللی فارابی، وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری در احکامی دکتر عبدالحسین کلانتری را بهعنوان دبیر، حجتالاسلام و المسلمین دکتر رضا غلامی را بهعنوان رئیس دبیرخانه و دکتر مهدی عباسزاده را بهعنوان دبیر علمی چهاردهمین جشنواره بینالمللی فارابی منصوب نمودند.
همچنین معاون محترم فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم ، دکتر عبدالحسین کلانتری، در حکمی آقای مهدی مسعودی ندوشن را بهعنوان «مدیر اجرایی چهاردهمین جشنواره بینالمللی فارابی» منصوب نمود.
|